بازی Outriders Worldslayer Reveal فردا در ساعت 9 صبح PDT منتشر می شود

بازی Outriders Worldslayer Reveal فردا در ساعت 9 صبح PDT منتشر می شود

 People Can Fly’s Outriders امسال محتوای جدیدی را با Worldslayer دریافت خواهد کرد. پخش جدید Outriders برای فردا در ساعت 9 صبح به وقت PDT اعلام شده است که بررسی عمیقی در مورد سیستم ها و محتوای جدید توسعه ارائه می دهد. در آخرین تریلر به مناطق و دشمنان جدید اشاره شده است .

 

بازیOutriders  در آوریل سال گذشته برای Xbox Series X/S، Xbox One، PS4، PS5، PC و Google Stadia عرضه شد همراه با روز اول عرضه در Xbox Game Pass. علیرغم برخی مشکلات، تا ، می 2021 بیش از 3.5 میلیون بازیکن داشت و اسکوئر انیکس آن را "فرانچایز بزرگ بعدی" نامید. یک به‌روزرسانی رایگان عظیم، New Horizon، در ماه نوامبر منتشر شد که Transmog و چهار Expedition جدید را به اضافه تعادل مجموعه‌ها، مدها، کلاس‌ها و مهارت‌های افسانه‌ای اضافه کرد.

 

منتظر به‌روزرسانی‌های Worldslayer، از جمله گیم‌پلی جدید و تاریخ انتشار احتمالی، فردا باشید.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی Outriders Worldslayer Reveal فردا در ساعت 9 صبح PDT منتشر می شود

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/58e1

خبرنامه بازی ها

گالری